24/5/10

Gran ëxit en la Jornada de Judo al Carrer

Més de 70 judoques (majoritariament prebenjamis i benjamins) han participat en la Matinal de Judo al Carrer , que vam celebrar aquest passat dissabte dins dels actes de la Festa de Sant Baldiri del Carrer Nou de Figueres.
Com cada any aquesta activitat de caire lúdic i a l'aire lliure va servir per començar a animar la Festa del carrer , doncs erem una de les primeres activitats que es realitzaven , vam treballar uns desplaçaments i diverses tècniques tant d'en peus com en el terra davant una gran multitud de públic , en acabat tots els participants van poder esmorçar pastissos per gentilesa de l'Associació de Veins , i tot seguit van poder gaudir de diverses activitats que es realitzaven (inflables , tallers de cuina , pista americana , basket , etc. ).

4 comentaris:

  1. uooo k way!!!!
    ojala pugues venir mes sovin...

    un petonet a tots.!!!!
    muaaaaaaaaaaa

    timaaaaa

    ResponElimina
  2. Tot i que no era prebenjamí ni benjamí, jo hi vaig anar i m'ho vaig passar molt i molt BÉ!!!

    Irune!

    ResponElimina
  3. Jo tambe m'ho vaig passar molt bé!!!

    Laia ribera

    ResponElimina
  4. Gracies Wapes !!!!
    Fatima ja saps que sempre ets molt benvinguda , espero veure't aviat sobre el tatami per picar-nos una mica.
    Irune , Laia , jo també m'ho vaig passar molt bé , i m'agraden aquest tipus d'activitats lúdiques , però el que més m'agrada és l'ajuda que ens aporteu , gracies , per que sense vosaltres (els alumnes avançats) no podriem fer totes aquestes Trobades

    ResponElimina