19/12/10

Gran Èxit en la Festa Solidaria





Aquest diumenge hem celebrat el X aniversari del Festival d'Arts Marcials en benefici de La Marató de TV-3 , i tots els participants hem disfrutat tant sobre el tatami practicant els diversos estils de lluita que han col·laborar (Judo , Aikido , Nanbudo , Jiu-jitsu , Kendo , Iai-do , Kung-fu , Taichi , Taekwondo , Karate , Kobudo ) com en els diversos tallers educatius (Tangram , Pintura , estampació , Inflables , Jocs de lluita).
Ha sigut l'any que hi ha hagut més participació i més públic a les graderies , i també amb gran diferencia l'any que més diners s'han aconseguit : 2.750 € , que s'han aportat a la Fundació LA MARATÓ de TV-3 .

Gracies a tots els que heu col·laborat en aquest Gran Èxit !!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola;

Apar de que m'ho vaig passar molt bé hi vaig participar crec que lo dels tallers va estar molt bé i lo dels inflables també.
La mascota era molt maca, ja ja

Laia

Anònim ha dit...

no vaig seri...pero em sento molt feliç i molt orgullosa de l'ajae, axo si k es un club!!!!es espectacular tot el k esteu aconseguin!
timaaaaaaaaaaaa