Aquí us penjo un vídeo de una part de l'entrenament que vam fer el divendres 23 , concretament es en Marc Dailos que ens ensenya diverses maneres per entrar quan tenim la guàrdia a una sola mà.
No ho se, pero si vols t'el gravo en un CD i el diumenge 16 t'el dono i tu mateix el podràs penjar , una altre manera seria fer un Link d'aquesta pagina en el teu Blog , peró llavors haurien de buscar aquesta noticia. Ja ho demanaré si hi ha alguna altre manera.
4 comentaris:
Com ho puc fer per penjar aquest video al nostre blog? Feia temps que no m'escoltava parlar en català
No ho se, pero si vols t'el gravo en un CD i el diumenge 16 t'el dono i tu mateix el podràs penjar , una altre manera seria fer un Link d'aquesta pagina en el teu Blog , peró llavors haurien de buscar aquesta noticia.
Ja ho demanaré si hi ha alguna altre manera.
el link és més fàcil. El diumenge estarè allà "con las agujetas"
^^ nice blog!! ^@^
徵信,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信社,徵信社,徵信社,
Publica un comentari a l'entrada