17/2/08

TROFEIG FEDERACIÓ CATALANA (categoria Infantil)



Aquest dissabte em participat al Trofeig Federació Catalana en la categoria Infantil , i els nostres representants han fet un bon paper , ja que en Maties Gardella ha quedat Campió i la Irune Ariño ha aconseguit la tercera plaça , la Noelia Seoane en canvi no ha tingut tanta sort i ha pogut classificar-se entre els millors.

Des de l'Are tècnica de l'AJAE , felicitem a tots tres i animem als seus companys a participar a activitats com aquestes.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola miki!
Bueno la veritat, es que jo almenys estic super contenta i m'ho vaig passar molt bé.
Esun record que no se m'oblidara mai, pero es que tot s'ha de dir, i havia molt de nivell.
Tot i aixo, crec que ho vam fer bastant bé.
Dew, una abraçada.
Irune

GIMNAS SAVAS ha dit...

felicitats a tots.judo savas