16/11/08

CAMPIONAT DE CATALUNYA SUB-15

Aquest dissabte hem participat al Campionat de Catalunya Sub-15 que s'ha disputat en el pavelló de Les Llars Mundet de Barcelona. Tot i que el resultat esportiu va ser bó , ja que les nostres representants van aconseguir pujar 3 vegades al pòdium (Marina Cumbriu 3ª -44 Kg. , Paula Cumbriu 5ª -48Kg. , Irune Ariño 3ª - 52 kg. , i Noelia Seoane 3ª -63 Kg. ) l'anècdota de la jornada la va protagonitzar l'Irune Ariño que en el seu darrer combat va patir una estranya caiguda en la que es va girar l'esquena i va quedar inmovil durant una bona estona , la van traslladar en ambulància cap a urgències del Hospital de la Vall d'Ebrón . Per sort tot va quedar només en un espant , ja que després d'unes radiografies i tot un seguit de revisions per part de l'equip mèdic , ens van confirmar que només havia sigut un mal gest que provocada dolor muscular . Des d'aquestes ratlles volem agrair a tot l'equip mèdic que ens va atendre i també als membres de l'ambulància pel bon tracte que vam rebre , així com també als tècnics de la Selecció Catalana de Judo i diversos companys i amics que van oferir-nos el seu sopor en tot moment.

5 comentaris:

Irune Ariño ha dit...

Si la veritat es que vaig ser jo, jeje! Però bé tot i que en el moment em vaig endur un bon susto, la veritat es que al final va ser fins i tot un xic divertit. Bé els que hi eren ho sabran, als de l'ambulancia se'ls anava l'olla totalment, a més ens van deixar pujar a tots a l'ambulancia, a l'hospital em va atendre en Vilches, jajaja i el cel·lador que em duia per l'hospital amunt i avall, anava menjant pipes i kikos i gairebé una clova em cau a sobre, a més va resultar que la que em va fer la radiografia de petita havia estat judoka, a més he guanyat dos pares més (en Miki i la mare de la Noelia), però tot i això no se'm va treure la gana...en fi, que tot plegat no ens vam avorrir ni un segon.
Però per sobre de tot, he de donar les gràcies de tot cor a en Xavi i la Marga, la Paula, la Marina, la Noelia, la MariaAbel (mare de la noelia), en Miki que no em va deixar sola ni un instant, els arbitres, entrenadors i gent de la federació que va estar allà en tot moment, els conductors de l'ambulància que eren uns 'caxondos', els metges de l'hospital que em van donar una pulsera amb el meu nom i em van tractar super bé, en definitiva tothom que d'alguna manera va estar allà apoiant-me en tot moment, perquè en ocasions com aquesta això ajuda i molt. Bé però alhora ho sento per la Marina, ja que en Miki no va poder estar allà veient els seus combats.

El resultat va ser aquest, però independentment, almenys en el meu cas va suposar un gran aprenentatge.

Dimarts ja acabarem la crònica d'aquest dia.

Adeu

Anònim ha dit...

Bueno, m'en alegro que tot quedés en un espant, de totes maneres felicitats irune pel tercer lloc i a les altres pel seu corresponent resultat!
un petoo i ens veiem

carla

Anònim ha dit...

No se si felicitar-te pels resultats dels combats, o pel de les radiografies! L'important es que estiguis bé, i no sigui res de serios. Per la resta moltissimes felicitats a totes pels resultats!

Ignasi

Anònim ha dit...

ualaaaaaaa!!!Irunee!!!felicitats...soc una total empenada...!!!jajja
men alegro moltxim...el treball diari dona fruit...i axo es molt gratifican!!!men alegro moltxim de vitat!!per sobre de tot...espero que hagis disfrutat molt, i que et quedis amb totes les bones sensacions que has tingut dorant la competi!!!!

desitjo que estiguis millor de l'esquena i que et recoperis ben aviat per poder torna amb un somriure al tatami!!!!

felicitats a tots els altres competidors...anorabona de vitat...de mica en mica s'omple la pica!!!!
les Combriu tb molt be!!!jajaj akestes dos germanes sous uns craks!!!noe...continua axi..!!!

FATIMA RIBOT

Irune Ariño ha dit...

Ei! Guau gràcies a tots!!!!
No em trobeu gaire a faltar perquè en quan pugui (bé, millor dit en quant em deixin) tornare a ser allà.
Ens veiem.

PD: Fàtima gràcies per la teva ajuda (que no ha sigut poca). Necessito tornar, a casa m'aburreixo molt.